18:56 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار فولاد

طرح جدید مجلس برای فولاد با محوریت بورس کالا و مخالف قیمت گذاری دستوری
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام مخالفت با قیمت گذاری دستوری از بررسی هفته آینده طرح جدید ساماندهی بازار فولاد با تاکید بر عرضه همه محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا خبر داد .
حذف امضاهای طلایی درصورت عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس کالا
نماد برتر- به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با عرضه تمام زنجیره فولاد در بورس امضاهای طلایی حذف شده و قاعده اصولی بر بازار حاکم می‌شود.
قیمت واقعی هر کیلو فولاد ۱۲ هزار تومان است / سهم ۲۰ درصدی در بورس کالا
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام سهم ۲۰ درصدی عرضه محصولاتی در بورس کالا گفت: قیمت واقعی هر کیلو فولاد با دلار آزاد ۱۲ هزار تومان است.
پیش بینی عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۴ میلیونی + رشد و اقبال سه گروه مهم
نماد برتر- پیش بینی می شود در معاملات فردا شاخص به راحتی از محدوده ۱.۴ میلیون واحدی عبور کند و سه گروه مهم مستعد رشد و با اقبال بازار همراه شوند.
شیوه‌نامه جدید فولاد رانت ۸۰ هزار میلیاردی ایجاد می‌کند/ درخواست تجدید نظر
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه‌هایی به معاون اول و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور خواستار اصلاح فوری شیوه‌نامه جدید تنظیم بازار فولاد با مشارکت بخش‌ خصوصی به دلیل توزیع رانت ۸۰ هزار میلیاردی،ریزش بازار سرمایه و... شد.
جلسه دولت با انجمن فولاد، بورس کالا و ... برای اصلاحات شیوه نامه جدید
نماد برتر- معاون اقتصادی رئیس جمهور درپی اعتراضات به ایرادات شیوه نامه تنظیم بازار فولاد، ترتیب جلسه با حضور همه ذینفعان از جمله انجمن فولاد، اتاق بازرگانی، بورس کالا و ... داد .
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
اثر نوسان دلار ۲۶ هزار تومانی بر بورس / مهمترین تهدید و فرصت فعلی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اثر نوسان دلار بر روند بورس، مهمترین تهدید و فرصت فعلی را اعلام کرد و گفت: با عدم افزایش نرخ سود و بهره بانکی ، باراز سهام قطعاً نسبت به رقبا پیش‌تاز خواهد بود.
جهانگیری از فهرست بلند ایرادات شیوه نامه جدید فولادسازان آگاه شد + پیشنهادات
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن گلایه و طرح انتقاداتی ، فهرست بلندی از ایرادات و پیشنهادات را با ۳۱ مورد مطرح کرد.
ایرادات ۶ گانه طرح مجلس برای بازار فولاد و ارائه پیشنهادات
نماد برتر- انجمن تولیدکنندگان فولاد در نامه‌ای به رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به ایرادات ۶ گانه طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد برای اصلاح هر یک از آنها پیشنهاداتی ارائه کرد.
تعجب از ایرادات اساسی شیوه نامه جدید و رفتار نهاوندیان / چند ابهام با مثال
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن فولاد ضمن تعجب از ایرادهای اساسی و تناقض و رفتار بعید معاون اقتصادی روحانی ، ابهامات شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد را با اعلام مثالی بارز ، تشریح کرد.
توضیح بورس کالا درباره شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد
نماد برتر- بورس کالا درخصوص تصویب شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد توسط ستاد هماهنگی اقتصادی دولت توضیحاتی ارائه کرد.
انتقاد عضو هیات مدیره "ذوب" به شیوه نامه ساماندهی زنجیره فولاد با درخواست لغو
نماد برتر- عضو هیات مدیره ذوب آهن در واکنش به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی زنجیره فولاد آن را پرابهام، ضد صادرات، توزیع کننده رانت بدون مشورت با فعالان صنعت و بازار سرمایه خواند و خواستار لغو شد.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
آدرس‌ غلط دلالان رو شد/ شمش فولاد در بورس کالا مشتری ندارد!
نماد برتر- دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه برخی طی ماه‌های گذشته با ادعاهایی غیرکارشناسی و فضاسازی، به بهانه تنظیم بازار داخلی بر طبل محدود کردن صادرات شمش فولادی کوبیده‌اند، اعلام کرد که در دو هفته گذشته از عرضه بیش از ۲۷۹ هزار تن شمش فولادی فقط حدود ۷۱ هزار تن خریداری شده و در واقع، در معاملات بورس کالا، شمش ۱۰ درصد پایین‌تر از نرخ صادراتی مشتری نداشت.